כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור נכנסו לארנק הרבה לפני שמינגלינג ונטוורקינג (ובעברית – רִשּׁוּת) נכנסו לשפה העברית.
בתרבות היפנית, טקס העברת כרטיס הביקור, ה-Meishi, הינו פורמלי מאוד והיחס לכרטיס הביקור מצד הנותן והמקבל יצביע על היחס בפגישה. בישראל כמו בישראל, אנחנו הרבה פחות פורמליים וטקסיים והרבה יותר פרקטיים, וכך גם כרטיס הביקור צריך להראות.

בעסקים של היום, הכרטיס עדיין משדר רצינות ומקצועיות, וזה המסר הראשון שצריך לעבור בעת מסירתו.

בפינס סטודיו, אנחנו יודעים לבנות את כרטיסי הביקור ללקוחות שלנו כך שיהיו מושכים את העין, פרקטיים ועם סיפור או מסר על מוסר הכרטיס או החברה העומדת מאחוריו. הכי חשוב לנו שהלקוח יתגאה לשלוף את הכרטיס ומהרושם הראשוני החיובי שעל פניו של מקבלו.

B.Card_1

B.Card_2

B.Card_3

B.Card_4